TBT /K
Efter Bladees underbara spelning så är det sjukt nog Mariah Carey som spelats mest hos mig efter att en gammal banger dök upp i förakten. Däremellan har de senaste singlarna från Ariana Grande och Charli XCX fått fylla mellanrummen. Bisou / Pauli
/K
/K
/K
16 år senare kommer det ett nytt storslaget album! /K
Bisou / Pauli
Nytt album som genomgående håller hög nivå, avskalat och fint! /K
Nytt dunkande album från Thaiboy, Paradise, Christiaaaaan Louboutin! /K
Nytt album som tyvärr är rätt svagt men avslutningen är vacker! /K